06 - 44 81 04 67 info@mariannesportenbeweging.nl

Referenties

Ervaringen:

Benieuwd wat klanten vinden van Marianne Sport&Beweging? Lees hieronder de ervaringen.

 

26 thoughts on “Referenties

  1. Na een burn-out wilde ik graag weer kunnen vertrouwen op mijn lichaam en mij fit en krachtig voelen, de kilo’s die er door de burn-out aangekomen waren mochten ook wel wat verminderen. Ik ben met deze doelstellingen gestart bij Marianne, die mij een juist voedingsadvies heeft gegeven en mij uitdagend heeft begeleid in krachttraining. Ik had nooit gedacht dat ik krachttraining leuk zou vinden en was dan ook minder enthousiast toen Marianne dat voorstelde, maar mijn vertrouwen in haar heeft mij over de drempel geholpen. Het resultaat is dat ik nu met plezier train, mijn lichaam beter door heb, een ander eetpatroon heb en ja ook een aantal kilo’s kwijt ben. Zes maanden ben ik begeleid door Marianne en het was de investering in mijzelf driedubbeldwars waard!

  2. Toen ik Marianne benaderde was ik zelf al even bezig met voeding en sporten. Mijn doel was om mijn vetpercentage te verlagen en om stralend mijn trouwjurk in te gaan. Ik vond het heel fijn dat Marianne met me meedacht, begreep waar ik tegenaan liep en goede nuttige tips gaf. Na 8 weken was ik 3% vet verloren en super tevreden met het resultaat. Na de zomer en al het gefeest wil ik het nu weer gaan oppakken en gebruik ik de voedingsapp weer. Mocht ik opnieuw vastlopen zou ik Marianne zeker op opnieuw om hulp vragen. ThanxX!

  3. Mijn doel was: gespierder worden, vet kwijt rondom mijn middel maar vooral niet vermageren.
    Ik wilde ook graag advies over hoe ik mijn voedingspatroon het beste kon aanpassen aan deze doelen. Al een paar jaar deed ik krachttraining en wat conditietraining, maar het gewenste resultaat bleef uit of ik bleef stilstaan. Ik wist ook niet zo goed welke oefeningen ik allemaal kon doen. Ik deed eigenlijk al een tijd hetzelfde. Marianne heeft me op al deze terreinen goed geadviseerd, gemotiveerd en gecoacht. Vooral de voeding was een eye-opener! Ik heb veel geleerd over eiwitten, vetten en koolhydraten en wat je daar mee kan doen. En het effect van die paar witte wijntjes heb ik ingezien… Door op een subtiele, vriendelijke manier vragen te stellen weet ze bij mij de juiste snaar te raken om zelf dingen te veranderen en in te zien. Heel erg prettig! Als coach gaat het om de kennis en inhoud die je brengt maar de manier waarop je mensen kan motiveren is net zo belangrijk. Marianne is een topcoach!

  4. Marianne heeft mij drie maanden begeleid met krachttraining in combinatie met voedingsadviezen. Het doel was een paar kilo’s eraf echter vooral ook wat meer kracht ervaren in mijn lijf en wat strakker worden. Ik heb haar als zeer kundig ervaren. Kreeg voor mij passende adviezen en oefeningen die snel resultaat gaven. Ze stimuleert je -zonder druk- om toch net even iets zwaarder te trainen of langer een oefening vol te houden zodat je je lijf ook echt kunt gaan voelen. Daarnaast is het ook nog eens een fijn mens om mee samen te zijn.

  5. Opzoek naar iemand die mij kon begeleiden met het vinden van een gezond eetpatroon waarbij ik mij energieker zou voelen, stuitte ik op de site van Marianne. Door de hulp van Marianne, heb ik ten eerste een goed inzicht gekregen in mijn voedingspatroon en zo hebben we samen de nodige verbeteringen aangebracht. Heel fijn was dat Marianne rekening hield met mijn veganisme en mijn voedingsschema daaraan aanpaste. Niet alleen begon ik mij steeds energieker te voelen, maar ook merkte ik dat de buikpijn die ik dagelijks had afnam. Daarnaast heeft Marianne mij voorbeelden gegeven van sportoefeningen die ik kon doen om andere doelen van mij voor elkaar te krijgen. Dit was superhandig en door middel van de Apps waamee Marianne werkt kon ik alles thuis doen en had ik overal een goed overzicht van. Ook kon ik altijd vragen mailen die ik had. Momenteel is mijn abonnement afgelopen, maar mijn nieuwe patroon bevalt me zo goed dat ik er nog zeer gemotiveerd mee bezig ben. Thankyou Marianne!

  6. Eigenlijk had ik Marianne gevraagd om mij te begeleiden in stevige krachttraining. Helaas kwam er bij mij een behoorlijke griep en rugklachten tussendoor. Niet alleen heeft Marianne mij de tijd gegund om weer op krachten te komen, maar ze heeft het programma ook perfect aangepast op mijn nieuwe situatie. Altijd enthousiast en vriendelijk heeft Marianne mij geholpen meer bekend te worden met core oefeningen. Ik heb veel geleerd en ga zeker terug komen!!

  7. Na een paar weken “aanrommelen” in de sportschool ben ik heel blij dat ik Marianne heb gevraagd om mij te helpen. Zij heeft mij een paar maanden begeleid met de trainingen en met voeding. Dankzij Marianne heb ik nu een veel beter inzicht in mijn voeding en ga ik met plezier naar de sportschool. En bovenal zit ik veel lekkerder in mijn vel. Ik kan de coaching van Marianne iedereen aanraden.

  8. Marianne heeft mij aantal weken gecoacht op mijn voeding. Door haar begeleiding heb ik inzicht gekregen in wat ik eet, waardoor ik minder en anders ben gaan eten. De wetenschap dat Marianne meekijkt is een extra motivatie om me te houden aan de gestelde doelen. Haar coaching heeft mij geholpen me te beheersen met eten en dik 5 kg af te vallen.

  9. Een jaar geleden volgde ik yoga- en pilates lessen bij Marianne en deze deden mij altijd erg goed. Tijd werd echter steeds meer een schaarste. Omdat ik toch graag een vast momentje wilde voor yoga, hebben mijn man en ik Marianne gevraagd om aan huis les te geven. Dat was erg fijn. De op maat gemaakte (vaak pittige) lessen hebben ervoor gezorgd dat ik me fitter en flexibeler voel. Voor mijn man komen de lessen ook zeer goed van pas. De speciaal geselecteerde oefeningen, hebben zijn rugpijn drastisch verminderd. Echt een aanrader!

  10. Marianne heeft een leuke, informatieve en afwisselende workshop over voeding gegeven aan ons team bij de reclassering. Ze heeft ons bewust gemaakt van wat voeding met ons doet. We zijn er enthousiast mee aan de slag gegaan tijdens en buiten het werk!

  11. Bij Marianne heb ik inmiddels ruim een half jaar online begeleiding gehad. Het doel is fitter worden en afvallen, op een manier die vol te houden is. Tot dusver lukt dat prima! Ruim 25 kilo afgevallen, en een stuk fitter!
    Afvallen en dagelijks sporten is vaak een eenzaam proces dat doorzettingsvermogen vraagt. Marianne kijkt over mijn schouder mee hoe het gaat, en kan net dat extra steuntje in de rug geven.

  12. Met het maken van een nieuwe sportieve doelstelling en dito jaarplanning toch eens aan voeding gedacht en verder gezocht naar een bekwame consulente.
    Via via kwam ik bij Marianne terecht, na het eerste telefoon contact een afspraak gemaakt om alles eens toe te lichten en uit te werken.

    Doel stelling sterkere romp spieren, meer kracht, lager vet percentage en iets afvallen. Het plan was in de maak ! Eerst monitoren wat er zoal aan voeding in ging bij mij en waar eventueel verbeter punten zouden zitten. Na het maken van een voedingsplan en voor mij daarbij behorende gewenning periode en uitstekende positieve en motiverende ondersteuning en sturing van Marianne ging het ergens op lijken bij mij ! Wat ik bijzonder fijn vond was dat ze ook kon uitleggen waarom iets zo was of gedaan werd.
    Met aanvulling de personal training van Marianne werden er snel verbeteringen/veranderingen van mijn lichaam geboekt. Minder gewicht en een lager vet percentage zoals gepland.
    Met als doel een hele triathlon was dat een goed gevoel in de training periode. Laatste weken voor de triathlon de oefeningen en voeding scherp in de gaten gehouden hier en daar nog aangepast. De laatste week koolhydraten stapelen … kan geen crackers met jam meer zien J. dank dat je me hebt klaar gestoomd voor een intensieve dag sporten!!! Aan de voorbereiding kon het niet meer liggen. Gedurende de race zat er genoeg brandstof in ! Het was alleen maar ‘’aanvullen’’ en onderhouden gedurende de race. Mede dankzij jou deskundige adviezen en oefeningen heb ik het kunnen volbrengen naar beste kunnen op die dag !! Nogmaals dank ! op naar de volgende uitdaging
    Groeten Robert

  13. Mijn doel was topfit aan de start van een Marathon staan. Bij voorgaande marathons had ik het idee dat ik naar de start moest rollen vanwege de grote hoeveelheden voeding die ik dacht te moeten eten.
    Dankzij een maand online voedingsadvies van Marianne stond ik ook topfit aan de start en heb de marathon met succes uitgelopen!

  14. Ik was altijd iemand van cardio trainingen. 3 mnd geleden na een gesprek met Marianne over het sterker maken en meer vertrouwen krijgen in mijn schouder ben ik gestart met pt. Ik moet zeggen dat zij mij een zeer positieve fibe heeft gegeven . Ze heeft haar enthousiasme van krachttraining over gebracht. Ze is zeer deskundig en bekwaam, weet welke oefeningen je nodig heb en leg dit ook zeer duidelijk uit. Ook haar advies tav mijn voeding is duidelijk en steunt mij hierin. De app die zij gebruikt voor je workouts en voeding is zeer duidelijk simpel in gebriuik. Buiten dit is het altijd erg gezellig met haar te trainen en kijk ik altijd uit naar haar pt. Ze staat voor haar vak. Top

  15. Over de Pilateslessen bij Marianne ben ik zeer tevreden. Ze heeft er lol in en dat werkt heel motiverend. Ze geeft duidelijke aanwijzigingen en corrigeert als het beter kan. Ik kwam met de behoefte om met name mijn buikspieren en rug sterker te maken en dat werkt heel goed. Mijn houding verbetert en mijn figuur wordt gestroomlijnd. Ik merk versoepeling bij mijn dagelijkse activiteiten en toen ik op vakantie een stevige dagtocht maakte ging dit super, ik voelde me sterk!

  16. Ik had enorm last van mijn rug waardoor ik opzoek ben gegaan wat ik hieraan kon doen. Zo kwam ik bij Marianne voor pilates lessen en met 100% succes! Ik kan nu verder zonder rug klachten. Pilates lessen was erg leuk en leerzaam.

  17. Marianne gaf ons in een kleine groep stimulerend les. Zeer verzorgd, en als het nodig was kwam ze even langs en gaf persoonlijk aanwijzingen.
    Ik heb een briefje in de keuken liggen met een paar van haar tips: recht op! spieren aanspannen!
    Zo ben ik ook buiten de les heel gericht bezig. Dank je wel Marianne.

  18. Prettige stok achter de deur met online begeleiding. Handige tips en gemakkelijk toepasbaar in de praktijk!

  19. Ik heb een half jaar hardlooples gehad van Marianne, en ben van 0 conditie weer lekker aan het rennen en bewegen. Marianne is streng en duidelijk, maar wel heel begripvol en bouwt langzaam het programma op, waardoor je comtinu gemotiveerd blijft om door te blijven gaan. Daarnaast zijn haar lessen heel afwisselend en ook niet onbelangrijk, ze heeft humor tijdens de les! Ik kan haar van harte aanbevelen.

  20. Na jarenlang niets te hebben gedaan aan sport omdat ik simpelweg niet gemotiveerd genoeg was ben ik begin 2015 bij Marianne begonnen met Pilates. Al vanaf de eerste (proef)les voelde ik dat dit echt iets voor mij was. Ik voelde me gelijk op mijn gemak en hoewel we in groepsverband trainen is er voor een ieder veel persoonlijke aandacht. Smokkelen is er niet bij, het voelt als een personal training. Marianne motiveert ons op een zeer prettige manier om de oefeningen goed te doen en vooral vol te houden. Ik voel me veel beter dan een jaar geleden. Mijn lichaam is sterker geworden, ik loop meer rechtop en heb bovenal altijd zin om naar de training te gaan.
    Trainen bij Marianne is iedere week een kadootje aan jezelf. Dankjewel daarvoor!

  21. Een tijdje al volg ik pilates- en/of yogalessen en ben er zeer tevreden over: de uitleg is helder en rustig, en na zo’n les voel ik me toch altijd veel beter dan ervoor of zonder. Telkens weer kan ik grenzen oprekken en voel me soepeler en stabieler.
    Gisteren voor het eerst een Thaise yogamassage geprobeerd en het is heel erg fijn! Je leert iets over je lichaam (is dat nou de bedoeling, zul je zeggen), waar onverwachte spanningen zitten waardoor je sommige oefeningen minder makkelijk doet – en je gaat er heerlijk ontspannen vandaan. Aanrader!

  22. Gister voor het eerst bij Marianne geweest voor een Thaise yoga massage. Wat was dat fijn, echt een aanrader! Totale ontspanning. Volgende afspraak is gepland!

  23. Vorige week een proefles yoga bij Marianne gedaan..was heerlijk en goed vol te houden ( met mijn whiplash).. Contact is zacht en vriendelijk.

    Erna een heerlijke Thaise massage…er ging een wereld voor mij open..heb 2 dagen op wolkjes gelopen..ga volgende week weer!!

  24. Sinds een maand volg ik bij Marianne pilatesles en sinds een paar weken heb ik daar yoga aan toegevoegd. Ik ben helemaal om: ik blijf het allebei doen! Ik combineer het met een paar keer per week hardlopen en de combinatie is perfect! Marianne is professioneel, rustig en heel stimulerend.

  25. Het afgelopen half jaar ben ik onder begeleiding van Marianne in een groep gestart met hardlopen. Ik heb in een half jaar bereikt, wat me nog nooit eerder is gelukt: langer dan een half uur hardlopen. De lessen waren altijd leuk, uitdagend en ik ben echt sterker geworden: in conditie maar ook in spierkracht. De tips waren goed en deskundig, de begeleiding prettig. De yogales heb ik ook gevolgd en ik ben om: de eerstvolgende keer ben ik óók daar van de partij.

  26. Wat is bankhangen toch tien keer meer ontspannender en meer bevredigend wanneer je hard hebt getraind. Ik volg de pilateslessen van Marianne op dinsdagavond in Overschie, een uur lang buik en rugspierversterkende oefeningen met een heerlijke ontspanning aan het einde. Ook de hardlooplessen zijn top, Marianne trekt je door de lessen heen wanneer je echt niet meer kan waardoor je steeds je grenzen verlegt en steeds meer vooruitgang boekt. Ze kan ook erg goed uitleggen waar oefeningen voor zijn en ook voor advies bij pijnen of juiste voeding voor tijdens of na het sporten ben je bij Marianne aan het juiste adres.
    Kortom ik heb het er erg naar m’n zin!

    Op naar meer hardloop runs sinds m’n eerst gelopen run en op naar de yoga lessen in het 16hovenpark!
    🙂

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *